Fogyasztóvédelmi tájékoztatások - Panaszkezelés
A pénzügyi szolgáltatások igénybevétele során fogyasztó az a természetes személy, aki önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében jár el. Fogyasztónak minősül az ügyfelek mellett az is, aki még nem kötött szerződést a pénzügyi intézménnyel, de arról tájékozódik vagy arra vonatkozóan ajánlatot kap. Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.
Panaszügyintézés – rögzített vonal: +36-76-614-354
Panaszügyintézés – email: ugyfelszolgalat[kukac]hirosbroker.hu